Simplicity and Alignment - Why it is so fundamental to follow these two critical rules when establishing your Revenue Targets: Federico Leis, CRO Backbone
20 Minuten
Beschreibung
vor 2 Jahren
: In this episode, delve into Federico's strategy for setting and
hitting revenue targets. Discover his dual focus on
straightforward, performance-oriented revenue KPIs for the sales
team and the nuanced use of effort-based metrics to gauge
progress. Federico shares insights on fostering a unified
direction for employees and the company, ensuring every team
member's efforts are in lockstep with the company's financial
ambitions. A must-listen for those looking to streamline their
KPIs and boost team performance. Meet Federico Leis, in the
eighth episode of ‘Beyond Revenue - Narratives of Revenue
Leaders’, hosted by Michael Jäger.
: In dieser Folge tauchen wir in Federicos Strategie ein, um
Umsatzziele zu setzen und zu erreichen. Erfahren Sie mehr über
seinen zweigleisigen Ansatz: klare, leistungsorientierte
Umsatz-KPIs für das Verkaufsteam und die differenzierte Nutzung
von aufwandbasierten Metriken zur Fortschrittsmessung. Federico
gibt Einblicke, wie man eine einheitliche Ausrichtung zwischen
Mitarbeitern und Unternehmen fördert und sicherstellt, dass die
Bemühungen jedes Teammitglieds mit den finanziellen Zielen des
Unternehmens übereinstimmen. Ein Muss für alle, die ihre KPIs
straffen und die Teamleistung steigern möchten. Mach dich gefasst
auf Federico Leis in der achten Folge von 'Beyond Revenue -
Narratives of Revenue Leaders', präsentiert von Michael Jäger.
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