Bjork & Bjork (1992) | Lernen und Leistung

Bjork & Bjork (1992) | Lernen und Leistung

21 Minuten

Beschreibung

vor 1 Jahr

Thema: Lernen und Leistung


Um dieses Paper geht es:


Bjork, R. A., & Bjork, E. L. (1992). A new theory of disuse
and an old theory of stimulus fluctuation. In: A. Healy, S.
Kosslyn, & R. Shiffrin (Hrsg.), From Learning Processes to
Cognitive Processes: Essays in Honor of William K. Estes (Band 2,
S. 35-67). Hillsdale, NJ: Erlbaum.


Weitere Forschung:


Bjork, R. A., & Bjork, E. L. (2020). Desirable
difficulties in theory and practice. Journal of Applied Research
in Memory and Cognition, 9(4), 475-479.

Murphy, D. H., Little, J. L., & Bjork, E. L. (2023). The
value of using tests in education as tools for learning—not just
for assessment. Educational Psychology Review, 35(3), 89.




Kommentare (0)

Lade Inhalte...

Abonnenten

Oiuztre
Osterbruch
knopa
Wunstorf
t1jcvunl
bad soden
LudwigC
Grünhain-Beierfeld
PeterG
Itzgrund
rstreun
Würzburg
Reimer82
Groß-Gerau
Betinute
Kaunas
pijsiy39
Ludwigsau
BerndSold
Frankenthal
Wastlhuber
Raubling
fairdinand
München
KatBi
Fürstenfeldbruck
kvybzhew
Frankfurt
dlyl3h2w
Minden
j1g8rqbp
Groebenzell
listrac95
Saarbrücken
alegreco
Zürich
15
15