Anne Colonia - Jeck op Kölle - Köln verliebt 😍

Anne Colonia - Jeck op Kölle - Köln verliebt 😍

Episoden

E Kölsch Rümche
4 Minuten
Leev Lückcher, hück hab ich e Kölsch Rümche för üch. Domet ehr et Noblesse künnt, seht et he: Uns kölsche Tön. M'r höht - un dat es janit schön - en Kölle kaum noch kölsche Tön. Kaum einer kann bei uns en Kölle, noch wie de Jroß et kunnt, verzälle. F...
Jlöcksilije Chressdäch met de "Türme vum Dom"
2 Minuten
Ich wünsche Euch frohe Weihnachtstage mit einigen Zeilen vom o.g. Lied der Höhner. Üre Anne Colonia
Öm de Dom eröm und sonstige Geschichten
3 Minuten
Tolle Gespräche bei einem Stadt Gängelche Öm de Dom eröm, dann leckeres Essen in der Rievkoochebud und zum Schluss noch Robert Geiss getroffen. Ein grandioser Tag in Köln
Tuppes vum Land - Eine Hörprobe
4 Minuten
Für alle, die immer noch nicht wissen, wer dä Tuppes vum Land es ;-)
Dä Tuppes vum Land
6 Minuten
So schnell sind in Köln neue Bekanntschaften geknüpft

Über diesen Podcast

Ich bin Anne und völlig jeck op K😍lle. Meine ❤️ zu dieser Stadt und den Menschen hier möchte ich teilen. Ich will die kölsche Sprache wieder Salonfähig machen und den Kölner selbst wieder für seine Stadt begeistern.

Kommentare (0)

Lade Inhalte...

Abonnenten

15
15
:
: