Des isch no Fuessball - Der Fußballpodcast aus dem Dreiländereck

Des isch no Fuessball - Der Fußballpodcast aus dem Dreiländereck

Episoden

Migration, Integration, Venezuela (feat. Musti)
1 Stunde 40 Minuten
Immerwieder wünsche sich unseri Zuhörer, dass mir kritischer und kontrovers sie solle. In unserer, bis jetzt, tiefgründigste und längste Folge hän mir e Spieler&Funktionär vo TJZ Weil zu Gast und schwätze mit ihm über vieli kritische Theme, u.a...
Fuessball 24/7 (feat. Karl-Frieder Sütterlin)
1 Stunde 18 Minuten
Zu Gast in der huetige Folge isch de Sütti vom TuS Binze. Es gibt glaub wenige Mensche, die sich für de Fuessball am Hochrhy so engagiert hän wie er. Dementsprechend hät er natürlich Einiges zu erzähle, und so lang die Stoppuhr an sinem Hals no...
...weil Fuessball einfach s Geilsti isch!
1 Stunde 9 Minuten
In de huetige Folge nehme mir nit nur aktuelli Theme, wie d Rückkehr vom Toni Kroos oder s direkte Eckballtor vo Julia Glaser unter d Lupe, sondern löhn unserer Fuessballliebe freie Lauf. Freued euch uff vieli lustige und tolle Fuessballgschich...
D' Fuessballfachfrau us Eichsel (feat. Lina Brugger)
47 Minuten
Unser hüttige Gast isch definitiv Fuessballvoruggter als mir zwei zämme. Sie hät ihr Hobby zum Berüf gmacht und spannedi Storys für euch im Gepäck us ihrem Alltag. Züdem berichte mir vo 2 kuriose Gschichte, Toni Kroos und vom Pokalspiel Oberachern -...
All you need is Tim (feat. Tim Siegin&Tim Schillinger)
53 Minuten
Fasnacht vorbei, also Frühling, und bald Rückrundenstart. Bevors los goht sin die zwei Tormaschine us Bellinge bi uns zu Gast gsi und hän uns in de 1. Folge mit zwei Gäste mehr als gued unterhalte. Zudem schwätze mir über de geplatzte Investoredeal d...

Über diesen Podcast

Mir sin de Emmel und de Marv, zwei fuessballvoruggti Siechi usm Dreiländereck und wänn euch in dem Podcast de regionale Fuessball sowie allgemeini Theme im Fuessball nöcher bringe.

Kommentare (0)

Lade Inhalte...

Abonnenten

15
15
:
: