#79 - Zum Glück sein mir koane Nepo-Babies

#79 - Zum Glück sein mir koane Nepo-Babies

vor 1 Tag
53 Minuten
0
0 0

Beschreibung

vor 1 Tag

I bin 2024 geboren, red jede Woche a Stund long über belonglose
Dinge und meine Eltern sein zwoa Blondies und a Schwuler. Wer bin
i? Genau, enker Herzenspodcast️Und mir sein a de Woche wieder für
enk am Start, mit a poor Wer-bin-ich-Runden, Diskussionen
darüber, wos a gsundes Essverholten isch und warum mir donkbor
sein, koane Nepo-Babies zu sein. Und mir zählen Sochen auf, auf
de man ba ins net neidisch sein muas, reden drüber, wos mir tian
taten, sollten mir ins mol volle zerstreiten und die Vicky und
der simon erzählen enk von ihren super coolen Projekten. Danke
fürs Zualosen, des wors für de Woche. Bis zum nächsten Mol, Bussi
baba
15
15
Episode teilen
#79 - Zum Glück sein mir koane Nepo-Babies
#79 - Zum Glück sein mir koane Nepo-Babies

Close