Payment Talk - Fokus Österreich

Payment Talk - Fokus Österreich

Episoden

EBANX - Paula Bellizia - President Global Payments
27 Minuten
Episode #64:  In this episode, we kick off a series of M2020 podcasts recorded in Bangkok and Amsterdam this year, designed to build excitement for upcoming M2020 events. We interview Paula Bellizia, who was with EBANX at the time and is now wi...
Swahilies / Tanzanian Fintech Association - John Haule – Founder and CEO
32 Minuten
African Special - Episode #63:  John Haule is the founder of Swahilies, a suite of tools designed to help SMEs track, assess, and manage their business growth. In our discussion with him, we explored the African market and emphasized that forei...
Ecotec - Hans Stoisser - Founder
37 Minuten
African Special - Episode #61:  Together with Hans we are launching a new podcast series that shines a spotlight on the innovative payment solutions and products emerging from the African continent. With decades of experience working in Africa,...
Standard Bank - Rufaida Hamilton - Head of Payments
38 Minuten
African Special - Episode #62:  In this episode, we sit down with Rufaida Hamilton from Standard Bank to explore the African payment market and its unique challenges. We delve into the latest innovations, emerging trends, and standout features...
Unzer - Pascal Beij - CCO
27 Minuten
Episode #60:  Pascal Beij - CCO von Unzer einem Zahlungsanbieter der ein breites Spektrum im Payment abdeckt. Pascal erklärt uns was er unter einer 360° Payment-Lösung versteht und in welchen Bereichen sich Unzer durch Akquisitionen verstärkt...

Über diesen Podcast

In diesem Podcast werden Persönlichkeiten der österreichischen Payment Branche interviewt, um: 1. die unterschiedlichen Akteure der Branche kennenzulernen 2. aktuelle Herausforderungen zu diskutieren 3. zukünftige Trends und Produkte zu verstehen. Ziel ist es, mehr Personen für das Thema Payment zu begeistern und somit die Innovation und den Austausch in der österreichischen Payment Branche zu fördern. Der Podcast soll daher nicht nur Insider, sondern auch Interessierte aus anderen Branchen ansprechen. Die Erscheinung von neuen Episoden ist im 2 Wochenrhythmus geplant.

Kommentare (0)

Lade Inhalte...

Abonnenten

15
15
:
: