Episoden

Corporate Social Media - Value lies beyond Reach
38 Minuten
Goal setting and measuring the success of corporate social media channels is our topic with social media strategist Julio Proano. Reach is only a single aspect, more important: does the content posted by companies really make an impact? We talk...
CEO-Positionierung – erfolgreich aufbauen, pflegen und messen
47 Minuten
CEO-Positionierung, das steht für den Aufbau der Unternehmensführung zu einer eigenen Personenmarke. Im besten Fall ist diese eng mit den Unternehmensthemen verknüpft und gibt ihnen ein Gesicht. Im letzten halben Jahr sind einige Rankings u...
Methoden kombinieren – wie sich OKR und KPI ergänzen
50 Minuten
Kann man Kommunikations-Controlling und Objectives & Key Results sinnvoll kombinieren? Wir gehen diesmal der Frage auf den Grund, wie die beiden Methoden am besten ineinander greifen. Judith Braun von der Deutschen Telekom erzählt von Start...
Navigating the Reputation Landscape – How insightful can Reputation Data be?
45 Minuten
Dennis Larsen is on our show to discuss essential questions in reputation management.  Where insightful data sources are to be found, what hurdles communication managers have to face and what it takes to successfully build a specific reputation...
Taking down Boundaries between in- and external Communications
41 Minuten
The importance of internal communications has changed in recent years - at least as much as the communications industry. Do the boundaries between internal and external still make sense? We discuss with Steph Bridgeman the benefits of looking a...

Über diesen Podcast

Der Podcast zum Thema Evaluation und Wirkungskontrolle von Kommunikation und PR. Wir führen Gespräche mit Experten über Methoden, Instrumente und Best Practices. Die Wirkung von Kommunikation zu messen muss nicht kompliziert sein! Wir besprechen das Thema klar, verständlich und pragmatisch. [-->] The podcast on evaluation and impact assessment of communication and PR. Talks and discussions with experts about methods, instruments and best practices. Measuring the impact of communication does not have to be complicated! We discuss the topic in a clear, understandable and pragmatic way.

Kommentare (0)

Lade Inhalte...

Abonnenten

15
15
:
: